TEVREDENHEIDSONDERZOEK Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.123456Geachte meneer / mevrouw, Op onze polikliniek dermatologie proberen wij u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Graag willen wij van u weten hoe u tot nu toe onze dienstverlening heeft ervaren. Wij zouden het zeer op prijs stellen als u daarvoor deze korte vragenlijst zou willen invullen. Uw antwoorden helpen ons eventuele tekortkomingen te verbeteren. Het invullen van de vragenlijst kost slechts enkele minuten van uw tijd. Dank u voor uw deelname ! VolgendeHET MAKEN VAN EEN AFSPRAAKDe telefonische bereikbaarheid van de polikliniek *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe mogelijkheden om op korte termijn een afspraak te maken *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe mogelijkheden om een afspraak te maken die past bij uw eigen agenda *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe klantvriendelijkheid van de assistente die u aan de telefoon sprak *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedWat zouden wij rond deze aspecten nog kunnen verbeteren ?VorigeVolgendeHET BEZOEK AAN DE POLIKLINIEKDe bereikbaarheid van de polikliniek per fiets, openbaar vervoer of auto *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe bewegwijzering *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe verzorging van de wachtruimte en ontvangstbalie *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe privacy aan de ontvangstbalie *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe wachttijd voor u aan de beurt was *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe verstrekte informatie over eventuele extra wachttijd *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedHet maken van vervolgafspraken die aansluiten bij uw eigen agenda *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe deskundigheid van de assistentes aan de ontvangstbalie *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe klantvriendelijkheid van de assistentes aan de ontvangstbalie *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe deskundigheid van de assistentes aan de ontvangstbalie *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedWat zouden wij rond deze aspecten nog kunnen verbeteren ? Hoe lang heeft u bij uw laatste bezoek aan de dermatoloog moeten wachten voordat u aan de beurt was ? (in minuten vanaf het afgesproken tijdstip) *aantal minutenVorigeVolgendeHET BEZOEK AAN DE DERMATOLOOGDe vriendelijkheid van de dermatoloog *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe tijd die u kreeg om uw klachten toe te lichten *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe interesse die de dermatoloog toont voor uw klachten *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe uitleg die u krijgt over eventuele behandelingswijzen of vervolgonderzoeken *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe mogelijkheden die u kreeg om te kiezen uit een aantal mogelijke behandelingen *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe indruk die u heeft van de deskundigheid van de dermatoloog *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedDe verzorging van de onderzoeks- en/of behandelruimte van de dermatoloog *Rate 1 out of 5Rate 2 out of 5Rate 3 out of 5Rate 4 out of 5Rate 5 out of 51 = slecht 2 = matig 3 = voldoende 4 = goed 5 = zeer goedWat zouden wij rond deze aspecten nog kunnen verbeteren ? VorigeVolgendeUW TOTAALOORDEELAls u een volgende keer weer een afspraak moet maken met een dermatoloog, zou u dan weer voor deze dermatoloog kiezen ? *Rate 1 out of 4Rate 2 out of 4Rate 3 out of 4Rate 4 out of 41 = NEE, zeker niet 2 = NEE, waarschijnlijk niet 3 = JA, waarschijnlijk wel 4 = JA, zeker wel Zou u deze dermatoloog bij uw familie, vrienden of bekenden aanbevelen ? *Rate 1 out of 4Rate 2 out of 4Rate 3 out of 4Rate 4 out of 41 = NEE, zeker niet 2 = NEE, waarschijnlijk niet 3 = JA, waarschijnlijk wel 4 = JA, zeker welVorigeVolgendeENKELE ACHTERGRONDVRAGENWat is uw geboortejaar ? *Van welk geslacht bent u ?zeg ik liever nietmanvrouwHoe vaak bent u in de afgelopen maanden (naar schatting) bij deze polikliniek geweest ?1 keer2 keer3 keer4 keer5 keer of meerVorigeVERZENDEN